2024. július 15., hétfő

Könyvtárban

Visszakanyarodva a Múzeumok Éjszakájára, megnéztem a Református Kollégium kiállításait is. Most az első emeleti könyvtár is nyitva volt, itt még nem  jártam, csak egy párszor bepillantottam ide az üvegajtón keresztül, általában diákok görnyedtek az asztalok felett.
Madarász Gyula festő- és Kathy Margit textilművész hagyatékából állandó kiállítás nyílt 2016-ban, ezt itt nézhettem meg.
Emlékeztem, hogy Zsákán találkoztam a nevükkel, itt írtam is róluk>>>>>https://nora-bora-nora.blogspot.com/2019/12/kozeli-kastely.html
Különleges, szép ruhák
(Csak az üvegvitrin miatt nem igazán tudtam fotózni)
A Nagykönyvtár látogatása mindig örömöt okoz, amivel nem lehet betelni, annyira szép. Az állandó kiállítás a könyvkötészetről szól.
Ideiglenes kiállítás, Macropaedia - A könyv kortárs olvasata
Kortárs reflexiók a könyvkultúrára, a könyv mai szerepe a digitális világban....
Vox Antiqua – egyházi kórusmuzsikáját is hallhattam ebben a lenyűgöző térben
 
Pont ma láttam egy bejegyzést a közösségi internetes portálon, amely arra a képre reflektált, hogy egy kuka mellett halomban álltak a könyvek. Tulajdonképpen a cikk is azt feszegette, hogy a gyerekeink vajon mit kezdenek majd a könyveinkkel, kell-e nekik egyáltalán....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése