2017. december 12., kedd

A zene, a zene.....

A Nagytemplomi koncert mindig felemelő hangulatú, most Presser Gábor és Rúzsa Magdi hangja szárnyalt benne.
Telt ház volt. Szerencsére, éjszaka az interneten az utolsó két jegyet szereztem meg, az is pótszékre szólt, de örültem, hogy a külföldön élő barátnőmmel elmehettünk.
Remek volt, szerettem az elvontabb zenei részeket. Presser lenyűgöző még mindig. Rúzsa Magdinak pedig igazán szép a hangja.
Fotózni nem volt szabad, de a végén többször vastaps közepette kijöttek zenélni, már oldottabb volt a hangulat, akkor készítettem  ezt a pár képet.
A műsor felépítése is jó volt, a zeneszámok között Presser vagy Rúzsa Magdi mesélt egy-egy történetet. Szokatlan volt, hogy az énekesnő Pressert Pici bácsinak szólította.
A duett koncert címe Angyal mellettem, kint pedig a harsonás angyalkák fújják rendületlenül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése