2017. november 20., hétfő

Előünnep

 András napot tartottunk egy kicsit előrehozva, mivel így ért rá kis családunk
Répatortát sütöttem egy új recept szerint. Ízre nagyon finom lett, imádom benne a darabos diót, de nem lett elég magas. Van még egy másik receptem talonban, kipróbálásra.
 A szokásos mascarponés tejszínes krémmel töltöttem
 Creme brulée
A lényeg a roppanós karamellréteg alatt a lágy vanília krém. Talán karácsonyra kaptam a karamellizáló pisztolyomat, amit végre kipróbáltam. A fiam szaladt ki a legközelebbi dohányboltba, mert gázzal kell megtölteni, mint az öngyújtókat. Egy kicsit nehezen ment a cukor karamellizálása vele, de tapasztalatokat szereztem, legközelebb remélem jobb lesz, viszont finom volt. :))
 Régi kedvenc az almás pite

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése