2016. december 17., szombat

Csalódás

Az IKEA, karácsony előtt mindig nagy szenzáció volt számomra, most viszont csalódást okozott. Már írogatták egyes bloggerek, hogy amint megjelenik az ünnepi kollekció, hamar el is fogy. Ezt tapasztaltam én is. A honlapjukon hirdetett mindenféle jópofa, hangulatos tárgyból szinte semmi nem volt kapható.
Egy kis ízelítő a berendezett kuckókból.
Ebből az anyagból szívesen vettem volna egy abroszra valót, persze ez sem volt.
 Az ünnepi szalvétákból sem kaptam már
A kis szürkéből megvettük a mélytányért, a múltkorában csak laposat sikerült beszerezni. A rózsaszín párja, ami nálunk nagy kedvenc, mint megtudtuk nem is várható már, mert kifutó termék. :((
A tündéri kék mintás is hiánycikk....
Tanulság, már november elején látogass el az Ikeába, mert ha nem, már semmit nem kapsz! Svéd barátnőm eléggé hitetlenkedve nézett rám, mikor csalódásomról beszámoltam. Nem is érti, hogy lehetséges ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése