2016. október 16., vasárnap

Őszi ebéd

 Színes őszi levél, mint hangulatos asztaldísz
 Szívemnek kedves, régi, csorba, madaras kis kancsó, még Nagymamától
Kökény és tűztövis vesszők
 Padlizsánt vettem a piacon, ehhez kerestem receptet.
Végül padlizsános csirkét készítettem, szabadon, az itthon fellelhető alapanyagokból. Került bele hagyma, paprika, paradicsom, csirkemell, fűszerek. A padlizsánt kockára vágva, lobogó forró vízbe dobtam, röpke öt percre, ezt az interneten javasolta az egyik híres gasztroblogger. A többi hozzávalót serpenyőben megpirítottam, majd összevegyítve sütőbe toltam, reszeltem rá sajtot is. Gyors, fincsi egytálétel. Imádom a sült zöldségeket.
 Desszert egy kis maradék brownie, eper-jammel, tejszínnel turbózva.
 Vigyorgós, szép őszt kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése