2016. április 6., szerda

Kertem csodái

Imádom ahogy a természet kizöldül, ahogy a virágok kinyílnak, amikor színek költöznek a kertbe, a madarak hangosan csivitelnek, finom bársonyos meleg van.....
Kaukázusi nefelejcs (Brunnera macrophylla) szirmait bontogatván
 Spirea változatai
 A kecses sárgabarack virág
 és elvirágzóban
 Magnólia idén tíznél több virágot hozott :))
  A Györgyike kékje
Bimbózó tulipán
itt már színpompásan
Az őszi sok-sok munkám eredménye. Minden évben ültetek egy darabot körben a kerítésnél, még nem jutottam a végére...
Körtefa virágja
 Szeretem a buja kertet, csak nehéz létrehozni
A nárcisz lassan elvirágzik, a tulipánok most élednek
 A tavaszi kertnél nincs csodásabb.....

4 megjegyzés:

  1. Nm tudom olvasod-e a hozzászólásaimat, örülök, hogy Mamka felfedeeztt. Én is buja kertet csinálok, nekem az az igazi, no meg a környezethez az illik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most fedeztem fel a hozzászólásokat, örülök! :)

      Törlés
  2. Neked sem küld értesítést egy idő óta? Már a kommentekről?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem küld, valahogy elkerülte a figyelmemet, nem kattintottam a megjegyzésekre.

      Törlés