2015. december 12., szombat

Bulihelyen

Debrecen új bulizó helyén jártunk, a Hallban. Gondoltam én is megnézem és barátnőmnek is egy jó program. Miután kissé körülményesen, a jegyünket karszalagra váltották, bebocsátást nyertünk ide.
Új felfedezés a Hiperkarma.....tetszett.
Tulajdonképpen Szabó Balázs Bandájáért mentünk. Máshogy zajlanak már ezek a koncertek, mint a mi időnkben. Anno meghirdettek egy koncertet hét órára, odamentünk pontosan, játszottak egy-másfél órát, és kész...vége.
Most, hétkor szép lassan szivárognak az emberek. Tart egész éjjel, reggelbe nyúlóan. Remek helyszín, itt-ott egy pár ülőhely, egyik oldalt végig bárpult. A gin-tonikkal jó párosítás volt az est folyamán. Mindenki áll, vagy mozog a zenére. Nehéz is csak úgy mozgás nélkül kibírni a jó zenét és az őrült hangerőt.
Éva Presszó volt az előzenekar. Ekkor még kevesen voltak. Őket követte a Hiperkarma. Majd az éjszakában - már remek hangulat volt - Szabó Balázs bandája. Értem már, hogy miért járnak haza a gyerekeim hajnalban. :))


Jó volt erre a koncertre elmenni, nagyon élveztem. Kár, hogy ritkán van rá lehetőségem. Nincs már kivel járjak ilyen helyre....a barátaim a múltban ragadtak, valahogy én szeretem ezt a mai zenét is, szívesen hallgatom. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése