2015. október 25., vasárnap

Viharban hánykolódtam

Füreden jártam a Vitorlázeumban. Merő véletlenség volt, mivel kombinált jegyet vettem, így ide is volt belépőm. A vitorlázás első klubházának emeletén található, egy több, mint száz éves épületben (1887) földszinten az ismert Vitorlás Étterem. Egykor hajóépítő műhely volt.
Kilátás a mólóra
Úgy volt, hogy elkísér a férjem is, de egy telefonbeszélgetés visszatartotta, én meg siettem a Vaszary kiállítás megnyitójára. Így ide is egyedül jöttem. Kár, együtt több mindent kipróbáltunk volna, ugyanis ez egy élménymúzeum. Lehet itt gyakorolni ilyen csomók megkötését is akár.
 Vagy akár szörfözni, hajót kormányozni
Egy viharban hánykolódó hajó mozgását imitálta ez a gömb, melybe bemerészkedtem egyedül is.
 A kabin ablakában hol az ég, hol a víz volt az úr.....
 Modellek
 és a valóság
 Lábaim előtt a Balaton, a tér és  a kikötő
 Háttérben a Kerek templom is látszik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése