2014. február 6., csütörtök

Gimi

Kiolvastam Leiner Laura Szent Johanna gimi című könyvének, mind a nyolc kötetét.
Mondhatom szinte faltam minden sorát.
Általa visszarepültem a gimis éveimbe, bár azért sokat változott azóta a világ, csak ha a technikát vesszük alapul.... internet, mobil.
Imádtam a stílusát.
A szereplők a nyolcadik kötet végére teljesen hozzám nőttek.
Nem csodálom, hogy az írónőnek is nehéz volt elengedni őket, én is hasonlóan éreztem, mire befejeztem az utolsó kötetet is.
Reni, Cortez, Virág, Ricsi, mind.....mind jópofa karakterek....az elmúlt heteket vidámmá varázsolták, rengeteget nevettem.
Nagyon jó volt olvasni. :-))

Könyv: 5/5

"Név: Rentai Renáta (Reni)
Magamról: (nem publikus adat, hozzáférés korlátozva) Eddig attól féltem,
hogy soha nem teljesül be az álmom. Most pedig attól, hogy véget ér. :) SZERETEM!!
Érdeklődési kör: Cortez <3; Könvek, Olvasás, Fotózás"

"Név: Bencze Virág (Emó)
Magamról: I luv Póni <3"

"Név: Pósa Richárd (Ricsi)
Magamról: Emó te bolond vagy <3 :D
*
Cortez! Ráérsz hétfő délutánonként? :DDDD
*
Neményi! Bunkó vagy!"

"Név: Szathmári Kinga (Kinga)
Magamról: talán azért nem kedvelsz, mert sikereimben saját sikertelenséged látod. Sok szerencsét!"

" Név: szenyor Nagy Zsolt (Zsolti)
Magamról: szeretjük tanár bácsi! Máday néni Önt meg egyszerűen imádom, vegyen el! :DDD"
*
Asszony! Csitu van! :D (most elfutok)

"Név. Felmayer Dávid (Dave)
Magamról: Bővült a honlapom, csekkold az eseményszervezés, randiszervezés s egyéb szervezés menüpontokat!
*
Pénteken Zsoltiéknál vagyok elérhető ."

" Név: Antai-Kelemen Ádám (Cortez)
Beszélt nyelv: magyar, angol, francia, spanyol, portugál
Magamról: igen, jól látod"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése