2014. február 10., hétfő

A nagy csábító

Végre egy jó filmet adtak vasárnap este a Tv-ben, az M1-en reklámok nélkül.
Casanova, Heath Ledger főszereplésével.
Hm.....és ez egy 2005-ös film, valahogy eddig nem futottunk még össze.
Nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget, hiszen többször láttam már, csak épp nem ezt a változatot!  Így mikor odakattintottam nagy örömmel fedeztem fel, hogy Heath Ledger játszik benne.
Micsoda felüdülés ezt a fiatal, helyes színészt látni ebben a szerepben.
Ó. de sajnálom, hogy ilyen fiatalon elhunyt! ..... (2008)
A helyszín a csodás Velence, sodró lendület, kaland, szerelem, humor.......hát én ennyit vártam.
Elvégre még mindig farsang van, és a velencei karnevál is pár nap múlva kezdődik. :-))
Egyébkén Giacomo Casanova (1725-1798) velencei kalandor és író.
Fő műve az Életem története, halála után kiadott emlékiratai, egy 4000 oldalas alkotás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése