2013. május 18., szombat

Dédelgetett virágom

A klematisz is azok közé tartozik, amely a Nagymamámat idézi, a gang előtti kis járdasort ívelte keresztül és ontotta a virágot. 
Az én kis tövem biztos van már vagy tíz éves, de egy cseppet sem nő, 6-8 virág és semmi több. 

Azért ha ránézek ilyenkor, boldog vagyok :)

Próbálkoztam már többször is, különleges fajtákkal, de ez az egy maradt meg. Úgy érzem erőlködöm csak. Vannak virágok, amelyek egy emléket, hangulatot idéznek fel bennem, azért szeretném, hogy nekem is legyen, van aminek lenyűgöz a szépsége, azért ültetem.
De a virágok kényes teremtmények, nem szeretnek nálam . . . . . . .  egy-két kivétellel, de azok biztos véletlenségből kerültek ide, csak úgy mellékesen . . . nos, azok szeretnek itt . . . 
Amennyi virágot már elültettem az évek során, paradicsomi állapotoknak kellene lenni, no ez az, ami nincs itt.

Ez a klematisz még így is gyönyörű!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése