2019. január 29., kedd

Hegyek ölelésében

Lifestyle Hotel Mátrában szálltunk meg, Mátraházán. Remek választás volt, mindenkinek csak ajánlani tudom.
A Lifestyle - életmódot jelent, szimpatikus a szlogenjük, a természet lágy ölén, túrák, sport, wellness, finom ételek, igényes szálloda. A sípályák sincsenek messze.
Kellemes modern szoba, kilátás a hegyekre, mint az előző bejegyzésben is látható.
Hangulatos étterem, mintha távol-keleti lampionok lebegnének a fejünk felett.
Bőséges svédasztalos reggeli és vacsora, csak úgy ugrottak rám a kilók, a sütiknek sosem tudok ellenállni........:))
Mennyei saláták. Nem messze, Nagyrédén van egy kecskefarm, reggelente rendszeresen volt kínálat, a helyi kecskesajtból.
Ezeket az apró falatkákat külön imádtam, végig lehetett kóstolni. Stíriai metélt meggyszósszal, lehet ennek ellenállni?
A wellness részleg is egy csoda volt, hatalmas ablakfelülettel a hegyekre. A kinti medence, most nem üzemelt, le volt fedve. Hű, de jó lehet itt nyáron, a mesés környezetben, zöldellő fák között! Volt egy kis medence is kint, no abba emberfia nem merészkedett.
A benti medencék mindenféle buzgárokkal, sodrófolyosóval, nagyon kellemes vízhőfokkal. Szeretjük a hétköznapokat, a népsűrűség ideális volt. :)) Szombatra telt ház lett, de mi akkor már hazafelé tartottunk, nem mintha nem maradtunk volna szívesen ebben a csodabirodalomban így is!
 Szaunák
 Kilátás a hegyekre, étteremre, wellnessre, és ott a kinti kis medence is.
Ittlétünk minden egyes percét imádtuk, visszajövünk, ha Isten is úgy akarja, hogy felmehessünk két legnagyobb hegycsúcsunkra, a Kékesre és Galya-tetőre. Addig is tanulmányozzuk a lenti térképet, hogy merre induljunk még..... :))