2018. február 6., kedd

Meglepi wellness

Egy éjszakás csomagra fizettem be a barátnőimet a Délibáb Hotelben, Hajdúszoboszlón. Csúnya esős idő volt, így igazán jó ötletnek tűnt itt tölteni a napot. Ebben az a nagyszerű, hogy másnap délután három óráig maradhattunk.
Szoboszlón még nem jártam szállodában, ezt a hotelt még a régi időkből ismertük, azóta egy teljes felújításon esett át, kíváncsi voltam rá! Rögtön a wellness részlegen kezdtünk, elviselhető volt a népsűrűség. Van itt egy nagy jakuzzi medence és mindenféle szaunák, sószoba, sajnos a hammam (török fürdő) nem üzemelt, pedig szívesen kipróbáltuk volna...
A híres szoboszlói gyógyvizes medencékben való ücsörgést nagyon élveztük, az egyik 37 fokos volt, itt tényleg csak kevés időt bírtunk, de a másik 33 fokos igazán kedvünkre való volt.
Este remek svédasztalos vacsorában volt részünk
Másnap a reggeli után - kihasználva minden percet - a fürdőben töltöttük a napot. Kaptunk egy kupont, amiért elfogyaszthattunk a Mirage kávézóban egy kávét és süteményt, ezt délre időzítettük, hogy még háromig fürödhessünk.
Remekül éreztük magunkat, egyedül a szoba nagyságával nem voltam elégedett, ilyen aprócska szobában még nem szálltam meg, ez valahogy nem passzol a négy csillaghoz.
 A kedvenc helyemen a Nelsonban ebédeltünk
 Fűszeres kecskesajttal töltött gombafejek, sült zöldséggel, fenséges volt.
Örülök, hogy a lányok nagyon jól érezték magukat :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése