2020. március 2., hétfő

Moziztunk

A Kisasszonyok (Little Women) film telitalálatnak bizonyult, amit megnéztünk a barátnőmmel.

https://port.hu/galeria/kisasszonyok/movie-211220?openwith=1186646

Louisa May Alcott regényének megfilmesített változata. Már több adaptációja is volt, a mostanit Greta Gerwig írta és rendezte.

https://www.youtube.com/watch?v=nXN9f5F9jUc&feature=emb_logo

A világban dúl az amerikai polgárháború, ami annyiban érinti a March házat, hogy az ott élő anya és négy lánya magára maradt: mivel az apa harcolni ment. A lányok többre vágynak annál, amit a világ kínál nekik: szabadabbak és bátrabbak kortársaiknál. Jo író akar lenni, Amy festő, Meg a színpadra vágyik, és a legkisebb lány Beth pedig nagyszerűen játszik a zongorán.  A lányok körül pedig ott legyeskedik a közeli uradalom gazdag, jóképű és bohém örököse, Laurie, aki különc és kívülálló létére tényleg megérti őket.
Sok megpróbáltatást és jó pár örömteli fordulatot végigélve, a lányokból igazi kisasszonyok válnak. Meg kell mondjam én más végét szerettem volna a filmnek, de így sem rossz.....

A szereplők közül számomra csak Meryl Streep és Emma Watson volt ismerős, de a főhősnő a Jo-t alakító Saoirse Ronan, nagyon belopta a szívembe magát. :))

Egy kedves és magával ragadóan szép film, jó este volt.

2 megjegyzés:

  1. Saoirse Ronan nagyon különleges színésznő, már láttam több filmben is. A hideg kék szemeivel eleinte nem volt szimpatikus, de utána rájöttem, hogy nagyszerűen, hitelesen tud játszani.

    Két film is van, amit meg szeretnék nézni, nem tudom eljutok e moziba. Az egyik a Vadon hívó szava, Jack London regényéből, Harrison Ford főszereplésével. A másik a Zárójelentés.
    Hétvégén talán...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem meg tudod nézni valamelyiket. A Zárójelentésnek én is láttam a bemutatóját, izgat engem is. Sajnos én csak ritkán járok moziba....

      Törlés