2020. február 24., hétfő

Télűzés

Télűző hagyomány felelevenítése  a Vojtina Bábszínház által
Megérkezett a térre Koncz király, aki a farsangi időszakot, bőséget jelképezi 
 Cibere vajda, a tavasz közeledtét, a böjti időszakot szimbolizálja
Megvívták küzdelmüket a Kossuth téren, még nem a végső összecsapás volt, így Koncz királynak sikerült diadalmaskodnia
Kiszebáb égetés
   Közös tánc a tűz körül
 Elég ordináré volt szerintem, de a gyerekeknek tetszett úgy láttam.
Valójában kell valami program piciny városunkban......

2 megjegyzés:

  1. Én ezt úgy nevezem magamban: bohóckodás.

    Mi olyan egy óra körül voltunk ott, jöttünk haza Anyukámtól és arra fordultunk, a papírfonótól szerettem volna még venni valamit, ajándékba szülinapra. Azok nagyon tetszettek, magamnak is vettem többet is :D

    Egyébként meg igazad van, kell valami program, szín. Olyan sokszor beszélgettünk már a férjemmel, ha este sétáltunk hazafelé pld. a színházból, hogy milyen álmos ez a mi városunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy kevés a program és a látnivaló, ráadásul a természet sem kényeztet bennünket, de jó lenne valami hegy vagy folyó.....!

      Törlés