2017. január 16., hétfő

Falusi romantika

Van egy édes kis hely a nyüzsgő város közepén, ahol az ember falusi házban érezheti magát. Sőt még finom halételeket is ehet. Nem más, mint a Keszegsütő Debrecenben, a Tesco közelében.
Még az újév előtti bevásárlásban tévedtünk be ide egy ebédre, mert hallottam már róla, és magam is kíváncsi voltam rá.
Szerencsénk volt, mert pont volt egy üres asztal, 50 percünk volt, hogy együnk valamit, mert utána már foglalva volt. Gondoltuk, hogy ennyi pont elég nekünk.
 Házi kenyér frissen, ropogósan
 Házi szörpök, nekem egy kicsit édes volt.
 Aprócska hely, pár asztallal, de nagyon stílusos
Paraszt asztal hokedlivel, szőttes terítővel, meg a faragott pad, épp ekkor ment el egy nagyobb társaság
 Igazi falusi hangulat
 Halászlevet ettünk, finom volt és kiadós adag
 Friss, meleg haltepertő
Egyedül a műanyag pohár nem tetszett a házi szörpnek és a műanyag tálca, bár értem a praktikusságát, mivel a pulttól önkiszolgáló rendszerben működik. Míg az ebédünket falatoztuk jó-páran tértek be egy-két adagért elvitelre is.
Remélem lesz még alkalmunk máskor is bejönni, hogy megízleljünk egyéb finomságokat is, bár úgy láttam nem árt, ha előre foglalunk asztalt, mert a hely igen felkapott.... :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése