2013. július 25., csütörtök

Citromos álom

Erre a finomságra, Anyukám hívta fel a figyelmemet, a Nők Lapjában, mivel nagy citromos édesség rajongó vagyok. Egy kis változtatással én is elkészítettem.

Az eredeti recept:
- 500 g növényi tejszín
- 400 g tejföl
- 400 g baba piskóta
- 12 kanál cukor
- 2-3 citrom leve és lereszelt héja.
- grapefruit zselé

A felvert tejszínt összekeverjük a többi alapanyaggal és a piskótával rétegezzük. Tetejét valamilyen gyümölcs zselével díszítjük.
Én növényi tejszín helyett mascarponét és habport használtam, mert ez volt éppen itthon.
2 citromból csináltam, de így is elég citromos lett. 
Babapiskótát beletördeltem, könnyebb kiszedni, kevesebbet használtam, mint az eredeti receptben van.
Cukorból sajnos több kellett bele.
Tetejét őszibarack darabokkal raktam tele.
A nevét viszont nem hazudtolja meg, tényleg citromos álom.
Imádtam, a gyerekek sem tiltakoztak ellene.
Szerintem fogom még készíteni.....a gyümölcsöt meg idény szerint lehet változtatni rajta.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése